דירות 4 חדרים בתל אביב

מאי 12, 2021 0 Comments

העיר תל אביב נחשבת לאחת הערים המבוקשות היום בישראל, יש אנשים שיגידו שהיא גם אחת המבוקשות באירופה. אבל לצד הביקוש הבלתי נגמר שלה, ישנם גם לא מעט מאפיינים אשר מצדיקים את רמת הביקוש לעיר התרבות הישראלית. העיר שמלאה בתוכה מגוון רחב של פעילויות פנאי, תרבות, לא מעט מסעדות שונות וגם אזורים ירוקים, יכולה להיות מתאימה גם למשפחות וגם לרווקים וסטודנטים. אך עם מצב הנדל"ן שיש כיום בארץ, החיפוש אחר דירת 4 חדרים בתל אביב יכול להפוך לכאב ראש לא קטן. בקרוב הפרויקטים היחידים שיתאפשרו בתל אביב יהיו פרויקטים של פינוי בינוי או תמ"א 38. אבל עד אז ישנם מספר פרויקטים חדשים ומרשימים ב3 אזורים שונים בתל אביב, ופרויקטים אלו יכולים להיות דירת החלומות הבאה שלכם. אבל לפני שספק עולה בכם, הפרויקטים האלו נבנים על ידי חברת "יוסי אברהמי", המחזיקה בניסיון בנייה של מעל לארבעת אלפים יחידות דיור בארץ. לכן לאלו מכם אשר מחפשים אחר דירת 4 חדרים בתל אביב, 3 הפרויקטים עליהם אמונה חברת "יוסי אברהמי' https://yav.co.il יכולים לתת את המענה.

פרויקט noga 1

פרויקט מגורים זה ממוקם באזור יפו שעל שדרות ירושלים 3, אזור שהפך בשנים האחרונות לאחד האוזרים המתחדשים ביותר בעיר תל אביב. ואל תוך כל זה נכנס פרויקט noga1, והוא מתמקם בין מתחם התחנה אל שכונת "נווה צדק" וכמובן חוף הים הנמצא במרחק של כמה צעדים.אך מלבד המיקום המושלם בתוך יפו המתחדשת, פוריקט noag1 נחשב לפרויקט אקסקלוסיבי ויוקרתי, ולו קומת עסקים ועוד פרמטרים אשר הופכים את המגורים בו לחוויה ייחודית.

פרויקט view

מתמקם הישר אל תוך המרכז החדש של תל אביב ברחוב מרדכי בנטוב, והוא מגיע היישר אל בין שכונת פלורנטין והמכללה האקדמית, ונמצא במרחק הליכה אל תוך אזורי הפארקים של העיר. כל אלו הופכים את הפרויקט החדש למקום לא פחות ממעולה עבור משפחות צעירות, כל אלו הופכים את הפרויקט להיות ייחודי ושונה. אבל בנוסף לכל אלו פרויקט view מתהדר בבנייה ירוקה וחוסכת אנרגיה, תחת תווי תקן בינלאומיים.

פרויקט   Philharmonit

הפילהרמונית נמצאת באזור צפון תל אביב, בתוך שכונת כוכב הצפון ברחוב ש"י עגנון 28. הפרויקט נחשב למאוד אקסלוסיבי ונבנה תחת סטנדרטים קפדנים באיכות הגבוה ביותר, יחד עם זאת נעשו דגשים ושדרוגים מפנקים עבור בעלי הדירות בפרויקט וחלק מהם אפילו כוללים מרתף יינות. ובנסוף לכך תוכלו גם כן להנות מנוף הים של תל אביב וממרחק הליכה אל אזורי הפארקים של העיר.

מפרטים

פרויקט noga1

בניין נוגה 1 נבנה בקפידה רבה כאשר הוא שם דגש על נוחיות הדיירים, מהרגע שנכנסים אל הבניין ועד לרגע שבו הם יוצאים ממנו. כך שתוכלו להנות מלובי כניסה מעוצב, חניון תת קרקעי, קומת מסחר לשירותכם, טרקלין עסקים, מועדון דיירים ואפילו חדר כושר! בנייה זו נעשתה במחשבה על מנת לשפר ולגרום לנוחיות מירבית של תושבי הבניין. אך לא רק במבנה החיצוני שמו דגש בחברת "יוסי אברהמי", אלא גם במפרטים הביתיים. הדיירים יוכלו ליהנות ממערכת בקרה חכמה ושליטה על הדוד ועל מזג האוויר. בנוסף לכך הדירות מאובזרות עם הכנה למערכת קולנוע ביתית, מרפסת שמש, חלונות בזיגוג כפול לבידוד רעשים וגם אביזרי חשמל באיכות גבוה. כל אלו מעניקים תחושת נוחות בתי מתפשרת, גם מבחינת האבזור הביתי וגם באזור המרפסת. אך כשמגיעים אל אזור המטבח תוכלו לבחור עיצוב בסטנדרט גבוה לבחירה, כיור מטבח יוקרתי עם התקנה שטוחה ועוד. את אופן הריצוף תוכלו לעשות בבחירה שבין פרוצלן אל בין חיפוי פרקטי, אלו יעשו בכל החדרים למעט חדרי רחצה. גם את חיפוי חדרי הרחצה תוכלו לבחור ולקבל מגוון יוקרתי של אריחים ובמגוון מידות שונות. ולבסוף כמובן מיזוג האוויר, שהונמך בהתאם להנחיות אדריכל ומהנדס מיזוג אוויר והוא נתמך בטכנולוגית אינוורטר החדשנית.

פרויקט view

הבניין שנמצא באזור המרכז החדש של תל אביב, מצליח לפתור לכם את הבעיה הראשונה ותמידית כמעט בעיר תל אביב והיא החניה. בנוסף לפתרון הבעיה, הפרויקט view נבנה תחת תקנות בניה ירוקה אשר שמים דגש על חסכון באנרגיה, בידוד תרמי, הצללה וטיפול בפסולת. אל אלו מצרף גם לובי מעוצב ומוגבה, מעליות איכותיות ומהירות והנה מפרט מתקדם ואורבני למאה העשרים ואחת, אשר גם לא פוגע בסביבה וגם תורם להפחתת הזבל. אך המחשבה העמוקה לבניית הדירות המתאימות בבניין הזה אינה נגמרת רק בבנייה הירוקה, גם הדירות מאובזרות בתריסי גלילה בכל החדרים למעט הממד, אינטרקום דירתי, דלתות איכות בחדרים ומרפסת שמש גדולה עם מעקה בטיחות. בנוסף ובהתאם לתקנות ולתקופה, כל חדר נבנה עם תשתית לנקודת טלפון ואינטרט. גם המטבח לא חף ממחשבה של המעצבים והמתכננים וגם הוא מאובזר בארונות מעוצבים, כל אלו מגיעים במבחר גדול של ארונות בעלי טכנולוגית הטריקה השקטה. והשיש מעוצב מדגמי קיסר שגם הם מגיעים בלא מעט גוונים שונים. כמובן שחדרי הרחצה מאובזרים באסלות מנובלוק, ארון אמבט משולבים עם קערות בהתקנה שטוחה ועוד כלים באיכות גבוה.

פרויקט   Philharmonit

פרויקט זה נחשב ליוקרתי מאוד בלב שכונת צפון תל אביב, מתהדר בחדר כושר, חדר קולנוע, סאונה, מרתף יינות וכמובן אבטחה 24/7. כמובן שמלבד אלו תוכלו להנות גם מחניון תת קרקעי, מחסן פרטי ולא מעט פריטים אשר נבחרו בקפידה על מנת לשפר את רווחת תושבי הבניין. גם הדירות בפרויקט הפילהרמונית תוכננו בקפידה ובעזרת מחשבה רבה, כאשר גם בפרויקט זה תוכלו להנות ממערכת ביתית חכמה שתעזור לכם לשלוט על מזג האוויר בבית בכל זמן נכון ובכל מרחק. יחד עם מערכת זו תוכלו גם להנות ממרפסות שמש מרווחות ומאובזרות בעלת ריצוף דק עץ, ולה גם בברז גן וגם במעקה אלומיניום. אל אלו מצטרפים אינטרקום TV צבעוני ובעל מעל סגור והכנה לאזעקה ותוכלו לא רק להנות מהשמש ורוח הים שבחוץ אלא גם לעשות את זה בביטחון ושלווה מקסימלית. המטבחים בפרויקט זה מעוצבים תחת סנטדרטים בינלאומים, ומציעים לא מעט מותגים לבחירה. מלבד עיצוב השיש של המטבח, תתפנקו גם מכיור מטבח יוקרתי בהתקנה שטוחה וברז מטבח מהודר עם מוט נשלף. את העיצוב של שאר החדרים תצטרכו להתלבט בין לא מעט דגמי פורצלן איכותים, אותם תוכלו בחדרי השינה והמגורים. חדרי הרחצה מעוצבים ומושקעים לא פחות משאר האזורים בבית ובהם תוכלו גם כן לבחור בין סוגי אריחים יוקרתיים, ארונות מעוצבים וכיור אינטגרלי, וכמובן אסלות תלויות עם מכלי הדחה סמויים. ואם חלילה יהיה לכם חם מידי או קר מידי, תוכלו לשנות זאת על ידי מערכת המיזוג הביתית המבוססת על טכנולוגית vrf .

מיקום ומחיר

פרויקט-noga1

פרויקט זה נמצא באחד המקומות המתחדשים באזור תל אביב, גם הקרבה שלו אל הים ואל אזור התחנה בנוסף אל הרכבת הקלה שתקום בשנים הקרובות, הופכים אותו לאזור מבוקש. יחד עם זאת המחירים כיום בפרויקט noga 1 על שדרות ירושלים 3 עומד על כ 2.5 מיליון שקלים לדירת 2 חדרים.

פרויקט view

אזור זה נחשב ל"מרכז החדש" של תל אביב, אך עם זאת המיקום היחסית קרוב אל נתיבי תחבורה ציבוריים וגם אל אזורי פארקים, הופכים את הפרויקט גם הוא לאזור מעולה למשפחות ואפילו להשקעה. המחיר לדירת 5 חדרים מהקומה ה7 הוא 3.39 מיליון שקלים.

פרויקט Philharmonit

פרויקט זה שנחשב לאחד היוקרתיים באזור הצפון של תל אביב, נהנה לא רק מבניה ירוקה ומתקדמת אלא גם מעיצוב ייחודי ומפרט מפנק. בנוסף לכל אלו הפרויקט נמצא באזור מרווח וירוק, אשר יחד עם הקרבה לים הופכים אותו לפנינה שקטה בתוך תל אביב הרועשת. מחיר דירת 4 חדרים בפרויקט הפילהרמונית הוא 4.1 מיליון שקלים.