איך בוחרים טפטים איכותיים לקיר

יולי 17, 2021 0 Comments

עיצוב סלון הבית וחדר השינה מורכב מלא מעט אלמנטים שונים, החל משולחן סלון מתאים, כורסאות או אפילו צבעים שיצליחו להכיל את כל הצבעים יחד וגם לשדר אווירה נינוחה ומזמינה. אך אחד האלמנטים היותר שכיחים כיום בעיצוב הבית והסלון הוא לא אחר מאשר טפטים, אשר יכולים להפוך את חללי הבית שלכם למקום ייחוד עם טאצ' אישי. טפטים אולי נשמעים לחלק מאיתנו כדבר שיצא מהאופנה, אבל כיום מגוון האפשרויות הולך ומתרחב ואיתו גם אמצעי הבטיחות לטפטים השונים אשר יכולים להתאים גם לחדרי ילדים וגם לחדר השינה של ההורים ובטח לסלון. ובמאמר הבא תוכלו לקבל כמה טיפים אשר יעזרו לכם לבחור צורה חכמה טפטים איכותיים.

סוגי טפטים

כיום ובניגוד לעבר ישנם לא מעט סוגים שונים של טפטים אשר משפיעים על מגע הבד, הצבעים איתם הוא מגיע ולעיתים גם על הטקסטורה שלו. אחד מהם הוא טפט נייר הוותיק ושגם מגיע בתצורות שונות הבטוחות יותר מבעבר ויחד איתו ישנם טפטים עשויים יוטה, קש, קטיפה, במבוק, קוורצים,  מיקה(מינרליים) ותוכלו ם למצוא טפטים העשויים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים.

תרגילים בצבע

חללי הבית שלנו מושפעים לא מעט מהצבעים השונים שעוטפים אותם, כך תוכלו לראות כי תחושה של גובה וחלל רחב , ישנם צבעים אשר יכולים להפוך את אזור הישיבה שלכם למקום נעים ושלוו. אך כל אלו תלוים כמובן כיצד אתם מרגישים ביחס אל אותו החלל, האם צבעים כמו צהוב, כתום או אדום יכולים לייצר עבורכם סביבה חמימה ושלווה. עיצובים מסוג זה תוכלו לראות במדינות או אזורים קרים יותר, אך אם תרצו להפוך את חדר התינוקות שלכם למקום נעים ושלוו, תוכלו לעשות זאת בעזרת צבעים כמו סגול או כחול.

לא רק עיצוב

טפט אכן יכול לשנות את אווירת החלל במאה שמונה מעלות, אך עם מבחר גדול של סוגי טפטים תוכלו גם להעלים לא מעט אזורים בקיר שזקוקים לשיפוץ או ל"העלמה זמנית". כך תוכלו להסתיר קיר שאינו עומד בכמות הציורים של העולל או קיר שאינו מצליח להתמוד עם השריטות של בעל החיים שלכם. כך או כך בעזרת הטפטים תוכלו לבצע הסתרה כמעט מוחלטת של אותם אזורי הדרושים הסתרה.

מדבקות

כיום הטפטים מחולקים ללא מעט סוגים שונים, החל מעיצוב, מרקם, חומר מרכזי ממנו עשוי הטפט ועוד. אך תוכלו כיום למצוא לא מעט טפטים בדמות מדבקות אשר יכנסו לחייכם לא מעט עיצוב נעים לבית ולחלל העבודה או חדר השינה. מדבקות אלו נמצאות בגוונים שונים, עיצובים בצורות של דמויות כמו חיות ועוד.