איך זוכים בווינר?

אוגוסט 8, 2022 0 Comments

משחקי מזל מאפשרים בשנים האחרונות התפתחו אל תרבות מעולה ומקוונת, המציעה לא רק ניחושים מהירים וחסרי ידע במשחקים שונים, אלא תוך כדי התבססות על מגוון רחב של פרמטרים וסטטיסטיקות המאפשרות למנחשים סיכויים הרבה יותר גבוהים מבעבר. כל כן קיימים כיום לא מעט טיפים אשר יהפכו את מרבית המנחשים גם לזוכים, כאשר במשחק הווינר או ווינר ליין, ניתן להתבסס לא רק על מספר מאפיינים במהלך המשחק אלא גם על שיטות מילוי שונות, החל ממספר טפסים ועד לשימוש במשחקים "בטוחים". כך או כך מומלץ להכיר ראשית את המשחקים המשוחקים באותו המחזור, מעט מההיסטוריה של כל אחת מהקבוצות וכמובן את היחס המתקבל בעת מילוי הטופס.

איך זוכים בווינר דרך מספר טפסים?

חשוב לדעת כי על השאלה "איך זוכים בווינר" ככל הנראה קיימות מספר תשובות, עם זאת אחת מהן ונחשבת לדי פופולרית היא מילוי של מספר טפסים בצורה שיטתית. דרך זו מאפשרת למנחשים "לפזר" את הניחושים שלהם בצורה יעילה ומחושבת, וכך גם לצמצם את עלות ההפסד במקרה של ניחושים לא נכונים אלא גם להגדיל את הסיכויים לגרוף רווחים. שיטות אלו אפשר ליישם דרך טפסים מלאים בהפתעות, עם יחסי ניחוש די גבוהים(החל 2.00) ולהוסיף פרמטרים נוספים כמו ניחוש מספר עבירות, מספר שערים וקרנות. אל טפסים אלו ניתן להוסיף טופס נוסף, בו ניתן לנחש משחקים "בטוחים" כמו משחקי גומלין או משחקים בעלי יחסי ניחוש די נוחים לקבוצה החזקה.

דרכים נוספות לזכות בווינר

מלבד שליחה של מספר טפסי ווינר בצורה מקבילה, ישנם עוד מספר פרמטרים בהם ניתן גם להרוויח בצורה יעילה גם ממפגשי כדורגל וכדורסל מרתקים או מורכבים לניבוי. מאפיינים אלו כמו סל ראשון, כמות קרנות, מספר כרטיסים צהובים ואפילו מספר קרנות מאפשרים כיום התמקדות גם בנתונים סטטיסטיים ולא רק ביכולת שחקנים. כך למשל ניתן גם כן להשתמש בשיטת פיזור טפסים, למקד טופס אחד במאפייני משחק שונים ובטופס האחר להתמקד בניחוש התוצאות. כמובן שניתן לשלב את שניהם, כאשר סכומי הזכייה יעלו אך גם היכולת לנבא בכל טופס מנעד רחב של מאפיינים תקשה על המשתתפים.