הקורונה קורעת מעלינו את המסיכות

יולי 11, 2020 0 Comments

מצחיק. הרי אנחנו מסתובבים עם מסיכות שמקשות עלינו לדבר ולנשום.. אם אנחנו אחראיים ו/או פוחדים מקנסות, זאת אומרת. 

אולי נהגנו לומר, איזה אנשים טובים אנחנו, אולי לא עושים משהו מיוחד עבור אחרים אבל בוודאות שאנחנו לא מזיקים ולא פוגעים. אנחנו סבבה. 

באה קורונה – הקוץ שבכתר – ומראה לכל אחד מאיתנו בדיוק מהי הגישה שלו כלפי אנשים אחרים. 

שמירה מדוקדקת על כל הכללים ועד התעלמות שוות נפש, והן המעידות על טיבנו האמיתי יותר מכל. 

איזה עם נפלא. בעתות צרה דואגים אחד לשני כי כולנו משפחה? אכן זה היה בהתחלה, היינו בסגר וכמעט הצלחנו להוריד את ההדבקות אבל ברגע שבו ניתנה הרשות לצאת מהבתים, ירדנו מהפסים!!

בכל מקום, בכל חוף, פארק ותחת כל עץ רענן, עם ישראל מראה את פרצופו האמיתי עם/בלי מסיכה.  כעת ישראל היא מהמדינות הנדבקות ביותר והעקומה עולה. 

וכמה שדים יוצאים מהארון! שנאה ואפליה נגד חרדים, חגיגות מנותקות בבועה התל אביבית, קשישים שנעזבים לנפשם ומתים גלמודים, לכלוך וזיהום המוני של הטבע, בוז וזלזול בכל כלי התקשורת, מצד כל הגורמים מהממשל ועד האדם ברחוב. כולם כועסים, עוינים וכו-לם חושבים אך ורק על עצמם!! 

התמונה מעלה שאלות נוקבות על מצבנו כחברה ועתידנו לאן. אבל זו בדיוק הייתה כוונתו של הטבע. 

הטבע מבקש להוריד מאיתנו את כל האשליות, ולהבין שבפועל, אנחנו אלה שמתנהגים כווירוס במערכת! אחד כלפי השני וכלפי הטבע. הקורונה וכל נגזרותיה מראות לנו בפנים מהו מהותו של הטבע האנושי. 

כל רמות הטבע עובדות ומשרתות אחת את השנייה. חוץ מהאנושות שרק לוקחת ולא יודעת שובע. פועלת כעצמאית ללא הבנה שהיא חלק ממערכת אחת עם חוקים מוחלטים. הגענו למצב שבלתי-אפשרי להסתדר עם אנשים. שכל מערכות החיים קורסות. למצב שבו עוד עשור לא יישארו משאבים בכדוה"א לנצל.

 לכן הטבע שם לנו כרטיס אדום ומרחיק אותנו, אחד מהשני ומהמגרש.

תבינו מי אתם! תבינו שזה רע ותרצו להשתנות! האגו האנושי הוא כוח מפתח שכרגע הוא כבר הרסני לנו ולכל העולם. בטבע קיים כוח חיובי שביכולתו לאזן אותנו ולעזור לנו להתחבר בצורה חיובית, מעל לאגו, מעל לכל ההבדלים והדחפים ההרסניים והוא ממתין לבקשתנו להשתנות. 

הקורונה היא לא מכה. היא התרופה! קריאת הטבע לאנושות להתקדם לרמת יחסים גבוהה ובריאה בינינו ובין כל מערכת הטבע. לא צריך עוד מכות או סבל כדי שנבין שככה אי אפשר להמשיך. המסיכות וכל המחלות יצאו מחיינו ברגע שנסכים לשנות את הגישה, להתבגר ולהתקרב. חיבור חיובי בין בני האדם הוא המפתח והתשובה היחידה.