שמלות טרנדיות לקיץ

יולי 19, 2023 0 Comments

כמו בכל עונה גם בקיץ הקרוב יצטרפו אל ארון הבגדים שלנו טרדנים חדשים, בין אם אלו יהיו גופיות אשר יעזרו לווסת את החום והלחות הישראלית ועד למגוון נעליים חדשות. אבל הנשים יוכלו להנות גם ממרחב בחירה עצום של שמלות טרנדיות לקיץ שניתן למצוא באתר https://fashionclub.co.il/ , בין אם מדובר בשמלות מקסי, שמלות בצבעים שונים ועוד טרנדים חדשים שירעננו את ארון המתלים בחדר השינה.

סגנון שמלות טרנדיות לקיץ

שמלות מקסי ממשיכות להיות מצרך קיץ בסיסי, כשהן מציעות אלגנטיות ונוחות באפס מאמץ. שמלות אלו מביאות עימן צלליות זורמות, בדים קלים והדפסים תוססים שיוכלו להפוך כל אירוע שגרתי וחגיגי למאורע משמח ומסוגנן. העיצובים והגזרות שניתן למצוא בין שמלות המקסי ינועו בין עיצובים עם גזרות שונות, חריצים גבוהים או פרטים מחוץ לכתף אשר יוכלו להוסיף מגע שובב ושיקי.

לצידן של שמלות המקסי חוזרות לחודשי הקיץ גם שמלות מסולסלות בעלות קומות, אשר מצטרפות בשנית אל החודשים החמים של העונה כשהן מביאות אווירה שובבה ורומנטית לשמלות. שמלות אלו מציעות עיצוב קומות מדורגות, סלסולים עדינים או שרוולים רכים שיוכלו להוסיף ממד ותנועה מחודשים לכל לבוש.

אילו צבעים יהפכו למנצחים בקיץ 2023?

את החודשים החמים של השנה מומלץ לחבק ולשלב אל תוך השמש השוטפת של העונה, בשל כך אחת ההמלצות בבחירה של צבעים לשמלה ינועו בין גם גווני הדרים תוססים. גוונים אלו כוללים צבע צהוב לימון, כתום חריף וליים חריף אשר יצליחו להאיר כל מלתחת קיץ וישדרו אווירה שמחה ואנרגטית.

כמו כן גם צבעי פסטל רכים יוכלו להשתלב בקיץ של שנת 2023, כשהם משמשים גם כצבעים מועדפים עבור עונות אחרות ולא רק לחודשים החמים של השנה. צבעים אלו מאפשרים עוררות של תחושת הנשיות לצד אלגנטיות שולבת סטייל ומרקם עדין. לכן ההמלצה בבחירה של שמלות טרנדיות לקיץ ינועו בין בחירה בשמלות בוורוד אבקתי, בייבי בלוז או ירוק מנטה. צבעים אלה יוכלו להיות מושלמים לאירועי יום וערב, כשהם משדרים קסם עדין בעל ניחוחות רומנטיים.

טרנד שכבר מגיע עוד משנים קודמות הוא ללא ספק צבעי אדמה וצבעים ניטרליים, כשצבעים אלו מצליחים להפוך לבחירה מצוינת גם עבור שמלות טרנדיות לקיץ הקרוב. צבעים ניטרליים אדמתיים ממשיכים להיות בחירה כמעט נצחית, כשהם מספקים מראה רב-תכליתי ומתוחכם. בחירה של שמלות בצבעים ניטרליים תנוע בין בצבע בז' חולי, חומים חמים או חאקי רך. אחד היתרונות הבולטים בבחירה של שמלות בצבעים שכאלו, היא היכולת לשלב בין אביזרים לבוש שונים בצורה מהודקת ושיקית.